İbrahim Tatlıses’in oğlu İdo Tatlıses ile evlenen ve ikiz çocuk sahibi olan Yasemin Tatlıses, son günlerde hastaneden paylaşımlar yaparak sevenlerini endişelendirmişti. Sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, ailesiyle birlikte Kovid-19 kaptıklarını açıklayan Yasemin Tatlıses, hastalık sürecini takipçileriyle paylaştı.
Yasemin Tatlıses, paylaşımında hastalığın ciddiyetine vurgu yaparak, “Eskisi gibi değil, neyse ki ama şu ara baya yoğunuz. Hafta sonu kalabalığa girdik ve hepimiz hastayız” ifadelerini kullandı. Kendi yaşadığı deneyimden yola çıkarak takipçilerini uyarıcı bir mesaj veren Tatlıses, “İşin özeti, lütfen dikkat edin. Hastaysanız dışarı çıkmak zorunda değilseniz. Lütfen hastaysanız dışarıya çıkmayın. Kimseleri hasta etmeyelim” şeklinde konuştu.
Yasemin Tatlıses’in bu uyarısı, Kovid-19 salgınıyla mücadele sürecinde toplumun bilinçlenmesi ve tedbirlere daha fazla dikkat etmesi adına önemli bir hatırlatma niteliği taşıyor. Ayrıca ünlü isimlerin sağlık durumları hakkında yaptıkları açıklamalar, sosyal medya üzerinden geniş kitlelere ulaşarak farkındalık oluşturuyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]
Yorum Yap